Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Dags för studier

Kategori: Blogg

Som många av er vet pluggar jag till sjökapten, en utbildning som ska gå på heltid. Denna läsperiod har vi dock bara tre kurser varav en väldigt liten så det går inte alls i det tempo det borde. 

Nu är det dock två veckor till tenta och jag börjar bli lite nervös så det är dags att börja plugga. Är dock svårt att hitta motivationen att sätta sig med böckerna då det är fint väder ute och jag har börjat trivas riktigt bra på gymmet. 


Ny ljumen favorit, citron och ingefärsvatten med en droppe honung.

Nu är det en såndär period då jag känner att jag har en bakterie runt hörnet. Då brukar jag dricka ett glas som det på bilden. Finns massor av hälsofördelar (lätt att hitta på Google för dig som är nyfiken). Men det man märker tydligast tycker jag är att man håller förkylningen borta och sen är det väldigt gott! 
Kommentera inlägget här: