Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Bullbak och sjukdom

Kategori: Blogg

Idag har jag tyvärr varit hemma från skolan dåjag var sjuk, jag mådde inte speciellt bra i morse och då det var heldag estetiskt val även idag precis som i måndags (dvs. jag skulle dansa aerobics hela dagen) så kändes det inte jätte bra att åka till skolan, jag gillar inte att vara sjuk men att hoppa runt med hög puls (aerobics) känndes inte som det bästa alternativet.
Så idag har jag varit hemma, vilket inte är kul alls. Det var nog jätte bra för min förkylning att vara hemma och sova en dag men det var ändå väldigt tråkigt, efter lunch kände jag mig dock piggare och bestämmde mig för att baka bullar, vanliga kanelbullar som jag gräddade i vita bakformar (blir finast så) men sen testade jag också på att baka bullar med blåbär och vanlij. Det tog nästan hela eftermiddagen men efter som jag klarade det så har ajg nu bestämmt att bullbaket var min medicin och nu är jag frisk! Jag tycker att det var jätte tråkigt att missa dansen idag men det är lungt för jag får helt enkelt ta revanchen på fredag då det är nästa heldag!
Jag gillar inte att vara sjuk så igår kväll när jag inte mådde speciellt bra såg jag till att plocka fram alla vitaminerjag hittade hemma och ta en dos av allt, vilket är precis vad jag har gjort nu igen, så nu kan jag ju inte vara annat än frisk!
bjuder på en bild som jag har tagit med webcameran på mig med minna fynd efter vitaminer ;)
Kommentera inlägget här: