Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Lite sliten

Kategori: Blogg

Denna vecka har jag hunnit med att köra sex pass och jag måste säga att jag känner mig helt mörbultad. Min kropp är inte van att träna mycket och hårt längre. Jag hoppas på att efter några stenhårda veckor så kommer det att kännas bättre, vet att det är en "tröskel" man kommer över efter ett visst antal pass och just nu känner jag att jag köttar massa hårda pass för att på så sätt komma över tröskeln snabbare, det är bara at köra!
.
Idag på idrotten hade vi MMA inspererad träning som var med fys-inriktad det var galet kul och riktigt jobbigt! Nu måste jag fixa nya lakan i min säng och duscha och sedan är det bara att ladda inför morgondagen då det är ett gympass inplanerat!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: