Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Praktiktiden

Kategori: Blogg

Nu har jag ingen mer praktik tid kvar, det har varit tre jätte bra veckor med skön besättning och ibland långa dagar. Men de blir inte av med mig så lätt, jag kommer ämligen jobba där hela sommaren, skönt att ha ett sommarjobb! Kommer att jobba på däck precis som jag har gjort på min praktik, och hoppa mellan båtarna precis som nu, det blir super!
Idag har det varit riktigt underbart väder i stockholm, jag har varit inne i stan hela dagen och chillat i det fina vädret, det känns som om jag har blivit solbränd på öronen, lite skummt men jag vill bli brun så jag klagar inte, blev även en snabb liten visit hos Tilda på briggen för en liten rundvandring fin båt det där, även om jag tycker att cinderella är bättre som båt är den ju inte mysig på samma sätt.
Hoppas att ni har varit ute och njutit av det fina vädret, och jag ska försöka uppdatera lite oftare. Måste bara komma ihåg att ta med mig kameran så att jag har lite bilder att publicera annars känns det ju så tråkigt...

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: