Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Kortfakta om mig

Kategori: Lär känna mig

Hur många syskon har du: 2 systrar, Malin och Lisa
Godaste glassmaken: Choklad, polka, cookies n' cream
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA! Men kna ju alltid hoppas
Drömmer du mardrömmar: Nej det kan jag inte säga att jag gör, sover galet tungt faktiskt det är riktigt bra!
Favoritklädsel: Jag har oftast på mig jeans, livve och hoodie i skolan men gillar även att ha kjol eller klänning speciellt på sommaren!
Favoritlåt just nu: ingen aning faktiskt...
Vad gör dig glad just nu: Träning
Vad ska du göra härnäst: Gå och sova
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Favoritgodis: Choklad (mörk med smaken lemon/ginger)
Sommarplaner: träningsläger, SM, frankrike
Hur många kuddar sover du med: 2 st.
Morgon eller nattmänniska: morgon egentligen men just nu är jag bara allmänt för trött så varken eller ...
Är du kittlig: Ja, fast det beror på vem som kittlar...
Snarkar du: Ja, när jag är förkyld!
Stjärntecken: Våg.
Nämn något vi inte visste om dig: Jag tycker att katter är läskiga

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: