Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Idag helt enkelt

Kategori: Blogg

Idag har det varit fullspäckat schema, jag har hunnit plugga (dock inte allt så mycket som jag önskar), varit på en cool is-show i åkersberga, varit på kalas och varit på släcktmiddag. Det är ju bra när man hinner med mycket men jag känner att jag ändå inte har hunnit med såå mycket som jag borde, jag har många marin biologi sidor att läsa, anteckningar att skriva rent, ett rum som är helt kaos och behöver städas och så känenr jag att jag behöver plugga ännu ännu mer men just nu är jag för trött för att göra någonting vettigt alls.
Imorgonbitti har jag sovmorgon och jag har bestämmt mig för att hoppa gymet och istället plugga... tråkigt men jag får se till att ta igen det i slutet av veckan!

KOMMENTARER:

  • Moa säger:
    2011-04-11 | 22:47:20
    Bloggadress: http://livetlangtbortistan.blogg.se/

    Sv: Ja, jag är lite smånördigt intresserad av fiskar så där av valet. Vad är det du pluggar om man får sådan härliga studielitteratur? :D

Kommentera inlägget här: