Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Tisdag

Kategori: Blogg

Gud, att det redan är tisdag, och kväll dessutom. Känns som om det är måndag morgon eller så. Måste säga att jag var riktigt stolt över mig själv och vad jag klarade av att pressa mig själv till att göra i morse. När jag vaknade mådde jag ruggigt dåligt, var inte kul alls. Men efter mycket om ochmen så drog jag in till skolan ändå och genomförde två matte lektioner på raken matte i två timmar är nästan en pers bara det. men efter att ha varit sjuk då himmla mycket och missat massa i skolan är jag riktigt glad att ha genomfört skoldagen idag. Hoppade dock idrotten vilket känns som ett klokt val.

När jag har varit hema så har jag suttit och läst på om stamceller och börjar på min uppsats som är ett kopliment för att jag missade ett moment i biologi A. har hittils bara skrivit bakgrundsfakta men är ändå nöjd med inledningen, tycker verkligen att det är jätte svårt att skriva uppsatser men det är bara att öva!

Nu ska jag bara ta det sista av mitt plugg fika, och sedan ska jag försöka dra med mamma ut på en kvälspromenad!


Måste säga att jag kände mig duktig när jag fixade pluggfikat, hade godis frae som jag fått i födelsedagspresent men gick och fixade äppelbitar och te med honung i.


Min nya plånbok som jag fick i födelsedags present. måste säga att jag verkligen ÄLSKAR texten den är super possitiv vilket påminner om mig (innan jag blev sjuk) hade som måtto ett tag att alltid vara glad och det känndes verkligen sjukt bra, fick även ibland någon kommentar som "måste du vara så himla glad hela tiden?" av någon som lät like sur. Och idag känndes det verklgien som en av mina glad dagar och det var skit bra! Jag är på väg tillbaks!! Så akta er.

KOMMENTARER:

  • AKP säger:
    2010-09-28 | 21:19:31
    Bloggadress: http://akp.blogg.se/

    Fast det är så jobbigt att rigga upp stativ osv. och svårt att hålla i en tegelsten till kamera :D

    MEN ja lovar, jag ska bli bättre på de ;P

    Hatar dock att vara med på kort :S

Kommentera inlägget här: