Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Life update

Kategori: Blogg

Min blogg ser väldigt skumm ut men just för stunden har jag bestämmt mig för att strunta i det för stunden, jag lovar förbättring så fort jag får tid!

Senaste veckan har jag varit ledare på kanotskola (idrottsskola/dagläger) här i vaxholm. Det har varit jobbigt och stressigt och just nu har vi alla ledare kommit överens om att aldrig skaffa barn. ingen har typ lyssnat eller så vilket gör att det blir väligt slitigt vilket det annars inte brukar vara. Veckans fråga till mig kom dock från en liten tjej som frågade "Frida .. har du barn?" haha, blev rättförvånad måste jag säga, jag är bannemig 16!!

Jag är fortfarande inte frisk och efter att förra veckan ha försökt träna vilket ledde till ännu värre huvudvärk så fixade mamma en läkartid till mig. Vi åkte in till vårdcentralen i vaxholm och kom in direkt. Läkaren där skulle fixa en remiss som vi kunde hämta ut senare underdagen. När vi gjort detta skulle vi sedan till akuten på KI. Där var det helt tomt vilket jag inte har varit med om de gånger jag har varit där. Men när vi kom in fick vi i alla fall prata med en läkare och fick göra en nevrologisk undersökning och svara på tusen frågor. Resultatet blev i alla fall att jag fick träna utan risk att bli extremt skadad vilket jag förut fått info om och sedan hska jag äta maxdos alvedon varje dag mot huvudverken vilket är åtta tabletter om dagen. Dessutom fick jag även en tid på bum nästa vecka för att fortsätta utredningen.

Kommentera inlägget här: