Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Tandådalen

Kategori: Blogg

Okej, här kommer planerna för tandådalen. Vet ju inte riktigt hur det blir än men det är nog inga problem
Söndag: 9,30 samling vid bussen. alla föräldrar ska kolla igenom väskorna och sedan ska bussen åka kl. 10. Vi ska stanna på McDonalds och äta lunch. När vi är framme ska jag och Tove försöka var asnabba och ta rummet med dubbel sängen. Hoppas att det går bra för annars kommer vi nog inte få plats med våra saker. Det finns nämligen inget golv utrymme. Middagen ska alla fixa själva.
Måndag: Alpin skidåkning. Lunch i backen och middag i stugan.
Tisdag: Alpin skidåkning fram tills lunch i backen. Sedan är det långfärdsskidor som gäller. Spåret är ca. 1 mil.
Onsdag: Alpin skidåkning. Lunch i backen och middag i stugan.
Torsdag: Städa och åka hem. Det bli nog inga skidor idag.
Jag och gabriella pratade om att åka långfärdsskidor lite någon annan dag också för att tjuv träna. Snackade även om att vi skulle ut och springa, men vi får se hur det går. Båda har ju varit sjuka. Och om vi springer så kommer jag ligga mycket efter. Men nu ska jag gå och sova. Jag berättar vad som hände när jag kommer hem.

kram Frida
Kommentera inlägget här: