Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Studie bubbla

Kategori: Blogg

Nu är det lite mer än en vecka tills tentaveckan kickar igång och efter det så är det sommar lov vilket för min del innebär Stockholm och jobb på båtarna igen. Känns bra att få komma hem lite ordentligt och hinna packa upp och inte bara bo i min väska hela tiden. 
 
Nu är det dock dags att verkligen sätta tänderna i böckerna och ta in alla de där sista detaljerna som jag inte riktigt har fått koll på när jag har varit på lektionerna men jag kan av någon anledning inte riktigt ge mig hän åt böckerna, men det kommer nog snart, känns som om det just nu är lite för mycket och för stort men för varje dag blir det förhoppningsvis bättre, vet vad jag måste öva på och vad det är som faktiskt är vettigt att plugga på och 
vad som kan prioriteras bort. 
 
Frukost tipps 
Tänkte att jag kunde tippsa om min just nu bästaste gröt! Basen är havregrynsgröt men den är toppad med rostade nötter, äpple, lite honung och massa kanel. Blev även mjölk till men det gjorde sig inte så bra på bilden men det är helt klart mitt bästa frukost tipps just nu!
 
 
 
Kommentera inlägget här: