Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Förkyld, igen

Kategori: Blogg

Vet inte om det bara är jag men efter ytterligare en helg i Stockholm har jag återigen åkt på en förkylning. Men det som är så konstigt är att det var länge sedan jag var såhär träningssugen. Och för mig är det alltid så, vet inte varför men det är inte mycket att göra åt saken, tänkte ta en lång promenad istället men då det blåser 15-20 m/s här i Kalmar och regnar så skppar jag även det, känns inte som om vädret kommer göra att förkylningen ger sig fortare.
 
Ska dock iväg och köpa citron och ingefära så att jag kan köra anti-förkylnings tee. 
Vad är erat bästa tipps mot förkylningar?!

KOMMENTARER:

  • Sara - Mamma till Nova&Levin säger:
    2014-03-25 | 21:26:05
    Bloggadress: http://frokenkalmar.blogg.se

    Det beror på vad du är ute efter? Finns mycelet fint! Men de kostar rejält mycket! :/ så jag kan inte säga att jag tycker det är outlet direkt!

    Svar: Okej, jag såg att det skulle finnas lakan, och sen funderade jag att bygga på mitt förråd av skålar (iittala) men där gäller det väl att man ska ha tur och hitta någon andrahands sortering. Får de om det blir en sväng dit i alla fall :P
    Frida Carolin

Kommentera inlägget här: