Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Uppe i Stockholm

Kategori: Blogg

 
Nu är jag hemma i Stockholm igen, det känns bra och kändes ovanligt kort att åka upp med bilen så det var skönt! Blir en läng helg då jag inte har någon skola måndag, tisdag. Ska försöka spendera helgen med att träffa lite vänner men även få lite plugg gjort, börjar närma sig tenta (nervös). 
 
När jag åkte genom norrköping såg jag symfoni ligga vid kajen. Kan ju säga att det kom upp en hel del studentbilder i huvudet, känns fruktansvärt långt borta även om det bara var 1,5 år sedan. 
 

KOMMENTARER:

  • Louise säger:
    2014-03-09 | 10:27:39
    Bloggadress: http://justpink.shapemeup.se/

    Söt bild! :) (Y)
    Studenten känns långt bort för mig med, kan sakna den tiden. Men allt rullar vidare :) Kanske bra det - så vi kan uppleva nya äventyr! :)

Kommentera inlägget här: