Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Engelska uppsats

Kategori: Blogg

Imorgon har jag min första inlämning sedan jag började universitetet, det är en engelska uppgift och jag tycker verklgien att engelska är så svårt. Nu ska jag dock bara läsa igenom det en sista gång innan jag känner mig färdig. 
 
Denna vecka har jag hafft världens cravings efter oreos, ni vet de där chokladkakorna med vanlijkräm emellan. Sånt där är konstigt, men det kan bero på att jag åt deras glass när jag var i Stockholm och därför blev fast. 

KOMMENTARER:

  • bitskemma säger:
    2014-04-09 | 16:12:37
    Bloggadress: http://bitskemma.blogspot.com

    bättre sent än aldrig svar;) - jag har ingen aning om inredning jag hamnar alltid bland barnkläderna..har de ens än inredningsavdelning lr menar du de andra butikerna runt om som säljer ex glas och sånt? =)

Kommentera inlägget här: