Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Socker eller inte?

Kategori: Blogg

Nu har jag hållit mig hela veckan från att äta någonting som inehåller socker hade tänkt ha totalförbud tills i sommar, då jag känner att jag har slarvat mycket med kosten speciellt i samband med att jag har varit mycket sjuk. Men nu är det så att min syster och hennes bästis håller på att laga efterätter tills i kväll, kladdkaka med afteight och en chesecake, då det luktar cholkad i hela huset så just nu känns det väldigt svårt att låtabli...

KOMMENTARER:

  • Jonas säger:
    2011-04-30 | 15:58:37
    Bloggadress: http://jonaslundkvist.blogspot.com

    Unna dig lite tycker jag ;) Du verkar ha tillräckligt bra disciplin för att det inte ska ha någon betydelse i längden :)

Kommentera inlägget här: