Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Söndag

Kategori: Praktik XPRS

Idag är det söndag igen vilket betyder två saker, det är min lediga dag och jag har varit här i två veckor. Tiden har gått rätt fort ändå, även om det är väldigt länge kvar. 

Tänkte att jag skulle sammanfatta veckan men finns inte jätte mycket att skriva. Jag har varit mycket på kombidäck men har sen bytt tillbaka ner till vanliga lastdäck. Karin har även börjat vara på bryggan vilket betyder att jag har fått gå min däcksrond själv. Men hon har varit med på underhållsarbeten på eftermiddagen och då har vi målat massor! Och igår hade vi en bra livbåtsövning. Men annars finns det inte jätte mycket att säga. 


Vi hade värsta finaste utsikten på morgonen häromdan. No filter. 


Kommentera inlägget här: