Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Träningsverk i fötterna

Kategori: Blogg

Detta har varit en bra och intensiv helg, fredagen spenderades från klockan 8.30-16.00 i idrottshallen med aerobics, mot slutet var alla jätte trötta men det var kul! Därifrån blev det snabb dusch och direkt till jobbet, en gainomax blev ett perfekt mellis påvägen sedan jobbade jag på CI hela kvällen och hade tur och fick skjuts hem. Då var jag riktigt trött efter en hård dag.
På lördagen skulle vi ha middags gäster så efter att ha tagit sovmorgon åkte vi och handlade mat och sedan hem för att fixa i ordning inför kvällen, jag hade två klasskompisar med familj som kom över på middag det var jätte mysigt och en jätte lyckad kväll! Innan middagen sprang jag runt i huset och fixade olika saker, helatiden hade jag iPod och hörlurar och lyssnade på musik, aerobics musik, jag gjorde min läxa för att öva på att räkna så jag sprang runt och ränkade 1-2-3-4-5-6-7-8 hela tiden och jag tror faktiskt att det har gett något!
Idag har jag mest tagit det lungt och suttit vid datorn, har blandannat suttit och skrivit ner våra två första aerobics block så att vi kan se strukturen hur vi egentligen har lagt upp det, jag tycker att det är mycket lättare när man har en bild av det i huvudet!
Kommentera inlägget här: