Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

30. Gårdagen

Kategori: Blogg

Igår blev det inget bloggande då jag hade massa annat kul för mig! Först så var jag inne i stan med Matilda och kollade på jul skyltningen och gled runt på stan innan vi satte oss och tog en fika, för min del blev det vara en latte.
Sedan tog jag bussen från humlegården och ända hem, underbara direktbussar säger jag bara!

När jag kom hem blev det en god middag och efter det var planen att gå ut och gå med ebba men när hon inte kunde förens åtta så fick jag den briljanta ideén att då hinner jag ju ut och springa innan. Så på med springkläderna och ut och köra 4km i (nästan) godkännt tempo och sedan hade jag tre minuter på mig att klä på mig massa extra kläder för att sedan ta en timmes promenad med Ebba runt halva ön.

När jag kom hem blev det dusch och en tallrik fil och sedan skulle jag läsa min engelska bok som jag måste läsa ut men jag hann inte speciellt långt då jag somnade rätt snabbt!

Kommentera inlägget här: