Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Helt död...

Kategori: Blogg

Frida lurade ut mig på att gå ut att köra ett morgon pass i morse. Det blev en pyramid, jobbigt som tusan kan inte riktigt det där med att ta det lungt. Efter det var det kanot skola blev inkallad som stand-in. Fick köra k2 med en grinig liten tjej men men jag bled i alla fall lite brun hoppas jag som solen sken! Efter lunch fick alla tjejer ledigt och vi gick då ut och tränade med conny, massa knasiga övningar och Eve fick översätta vad han sa men det gick jätte bra!

Å just det, min kanot är hemma eftersom att jag måste fixa lite grejer på den, på morgon passet fick jag låna Moas kanot och på Eves kanot, trodde att det skulle bli väldigt vingligt med det gick super! Tack för lånet tjejer!

Nu är jag helt mör i hela kroppen, det är inte så konstigt med tanke på att det var första träningen sedan Jönköping. Nu ska jag gå oh dricka te, äta vitaminer och be mamma massera min nacke!

Kommentera inlägget här: