Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Maskar for life (NOT)

Kategori: Blogg

Nu har hela kvällen spenderats hemma på resarö och jag har försökt sätta mig in i maskars uppbyggnad och levnadssätt och alla andra trevliga ryggradslösa djur. Jag känner att jag inte förstår ett skit. Men så kändes det inför förra prover också och det gick ju rätt så bra så vi får hoppas på det bästa och hitta på lite evolution och anatiom på provet, det kan ju inte vara så svårt "tänk på en daggmask".

"Men så länge det inte dödar dig så gör det dig bara starkare"
Jag har inte riktigt dött än så jag har väl åtminstonne blivit bättre. i Morgon blir det att gå upp på sov morgonen och fokus ligger på snabb träning löpning eller paddelmaskin och sedan plugg innan skolan.

Det här känns riktigt bra!

Kommentera inlägget här: