Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Wazzup?

Kategori: Blogg

Nu sitter jag och har just lagt in det sista i tvätt maskinen och snart är det dags att börja packa för i morgon åker jag upp till SM som går i fagervik. Hoppas bara att jag inte glömmer någonting!

För att minska risken att jag glömmer någonting har jag skrivit en packlista och den blev ganska lång tycker jag. Och ändå känns det som om jag har glömmt någonting, men jag kommer nog på vad när jag packar.

Pack lista:

VKS väskan (vanlig stor)
Vanliga kläder

  • Tee:s
  • Shorts
  • Jeans
  • Hoodtröja / Kofta
  • Sommar kläning
  • Bikini
  • Kjol
  • Pyamas
  • Underkläder
  • Mjukisbyxor

Tävlings kläder

  • Underställ (tröja + byxor)
  • Shorts
  • Extra linne att ha mellan loppen
  • Sport BH
  • Tävlings linne (Vi ska få de nya tävlingskläderna på plats)
  • Uppvärmnings kläder (överdrags tröja och byxor)

Skor

  • Springskor
  • Flipp flopp (bryggtofflor)
  • Balerina
  • Converse

Övrigt

  • Neccesär
  • Handduk
  • Kepps
  • Sjal
  • Laddare
  • Silver tejp
  • Sid dynor till K4:an 

Mindre väska

Vid regn och kallt

  • Regnkläder
  • Flecce tröja
  • Gummistövlar 

Extra väska (mindre)

  • Duntäcke
  • Kudde
  • Lakan

Handväska

  • Solglasögon
  • Vattenflaska
  • Ipod
  • Mobil
  • Kamera

Kanot släpet

  • Kanot
  • Paddel
  • Flytväst
  • Kapell
Kommentera inlägget här: