Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Bra planering leder till löpning

Kategori: Träning, Kanot

Idag när jag hade reppiterat all min Biologi och jag tyckte att jag kunde det så gick jag ut och sprang. Jag gick inte på träningen eftersom att jag trodde att jag trodde att jag skulle behöva plugga hela natten.

Jag hoppas verkligen att det går bra på provet. Jag har pluggat mycket och börjat i väl god tid och nu är det bara vänta och se hur det går. Men jag ska inte ta ut någonting i förskott!

Löpturen gick ganska bra tycker jag nu u efterhand. Jag ökade tempot rejält vilket ledde till att jag inte riktigk kunder köra hela tiden, så när jag kom in var jag rejält misnöjd men nu har jag blivit miss positiv och anser att det var en bra runda.

Kommentera inlägget här: