Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Ojj då

Kategori: Blogg

Men när jag slutede fick jag ett sms av mamma där det stod att alla bussar till vaxholm var instälda vilket betydde att
jag avr strandsatt i skolan. När jag och min syster slutat och suttit i biblan och pluggat ett tag hade mamma i alla fall lyckets ta sig in för att hämta oss. Hon släpte av oss i korsningen för att sedan åka och hämta en kompis som hon skulle köra till akuten. Efter ettt tag kom min syster och hennes kompis då fixade jag mat till alla. Nu har jag pluggat kemi :P
De är fortfarande på akuten, jag ska sova i papppas säng (hon är och jobbar) och i min dubbel säng ska mammas kompis och hennes dotter lisas kompis sova :)

Aja det ble en tuff dag idag :)

KOMMENTARER:

  • elly säger:
    2008-12-08 | 22:28:14

    hejhej, aså..jag har precis börjat blogga med en kompis o designen går åt skogen. det skulle vara underbart snällt om du kunde fixa den. svara gärna på min email

  • CYREUS säger:
    2008-12-12 | 22:02:45
    Bloggadress: http://cyreus.blogg.se/

    cool header hehe:P Ååå sommmar! Vill ha<3

Kommentera inlägget här: