Frida Carolin

Life's to fast to be slow, just smile and enjoy

Jaha

Kategori: Blogg

okej, nu var det länge sedan jag skev igen men men ... Om jag ska vara ärligt skriver jag här just nu för att min bdb inte fungerar :P
Men i alla fall dagen började med all bussen var 35 minuer försenad när den kom till mig. Då var man lagom kall och snöig när man kom på bussen. vid nösta hållplats körde vi i diket med bussen men kom som tur va upp igen. När vi kom en bit till såg jag min kompis syrra som hade blivit påkörd av en bil när hon gick ut i vägen. I vissa uppförsbackar började bussen slira och fick inget grepp men jag överlevde. När jag väl var framme i skoaln var jag inte det minsta sen alls. Det beror på att jag alltid får vänta i 35 minuer i vanliga fall. HEla skol dagen gick i alla fall på som vanligt ...
Kommentera inlägget här: